SPARČIAI POPULIARĖJA BŪDAS MOTYVUOTI DARBUOTOJUS KELIONĖMIS (#)

BZN Start prieš 5 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 20 s.
Sparčiai populiarėja būdas motyvuoti darbuotojus kelionėmis „Kelionių panorama“ nuotr.

„Kaip motyvuoti darbuotojus?“ – tai klausimas, kuris vis dažniau neduoda ramybės personalo skyriaus vadovams, siekiantiems pritraukti ir išlaikyti geriausius savo srities profesionalus. Priedai už gerus darbo rezultatus, stalo futbolo stalas laisvalaikio kambaryje, nemokami pietūs ar apmokami abonementai į sporto klubus jau nebestebina nieko. „Kelionių panorama“ vadovė Kristina Graužinienė pastebi, kad vis labiau populiarėja motyvavimo priemonė – kolektyvo kelionės į užsienį.


Sprendimas taupantiems laiką ir pinigus

Kaip keistai tai beskambėtų, kolektyvo kelionė – motyvavimo priemonė, taupanti laiką ir finansus. Tereikia nusimatyti biudžetą, o kelionės agentai pasiūlys paketus, labiausiai atitinkančius įmonės lūkesčius ir galimybes, o darbdavys nepatirs jokių nenumatytų išlaidų.

Nereikia net atskirai galvoti apie atostogų programą, nes viešbutyje netrūksta pramogų, o kiekvieną vakarą vyksta teminiai vakarėliai, tad kolektyvas tikrai nenuobodžiaus.


Kelionės skatina darbuotojų lojalumą

Kiekviena kolektyvo motyvacijos priemonė skatina darbuotojų lojalumą, tačiau kelionės prie to prisideda itin stipriai.

Pasak kelionių agentūros vadovės, pailsėję, su geromis emocijomis siejantys savo įmonę darbuotojai nesidairys į kitą įmonę, o nuoširdžiai dirbs ir kurs pridėtinę vertę įmonei, pasirūpinusiai jo atostogomis ir įsimintinu poilsiu. Juk ne kiekvienas darbuotojas gali sau leisti atostogas užsienyje: vieniems trūksta santaupų ar kompanijos, kiti tiesiog nedrįsta planuoti savo kelionės patys.


Stiprėja komandinė dvasia

Vieningos komandos, turinčios bendrą tikslą, kūrimas – kiekvienos įmonės iššūkis. Tik bendradarbiai, užmezgę draugiškus asmeninius ryšius, galės kaip darni komanda dirbti įmonės naudai. Kelionės skatina vienas kito pažinimą ir bendravimą neformalioje aplinkoje, o bendri kelionės įspūdžiai ilgai neužsimiršta bei kursto komandinę dvasią visus metus.

„Bendrų interesų atradimas, naujos patirtys skatina darbuotojų vienybę, kuri itin svarbi grįžus į darbinę aplinką. Kelionėse žmonės atsiskleidžia, tad net tie, kurie darbinėje aplinkoje buvo uždari ir tylūs, gali tapti kompanijos sielomis“, – šypsosi „Kelionių panoramos“ atstovė.


Pasirinkimą lemia geras oras

Kaip pastebi kelionių ekspertė, dažniausiai Lietuvos įmonės renkasi atostogas ten, kur garantuota šiluma ir giedras dangus. Tad nenuostabu, jog 90 % kolektyvų keliauja į Turkiją, Graikiją, Ispaniją.

Lietuvą nuo atostogų vietos, kurioje garantuotas geras oras, profesionalus aptarnavimas, skanus maistas ir nesibaigiančios pramogos, skiria tik apie 3,5 val. skrydis, tad beveik tiek, kiek kelionė nuo sostinės iki pajūrio. O tokio kelionės paketo kaina dažniausiai neprilygsta poilsio Lietuvoje išlaidoms: už 3-4 dienų darbines atostogas užsienyje įmonės išleidžia apie 400 eurų vienam asmeniui.


Keliauja ne tik vasarą

Tačiau ne visos įmonių kelionės organizuojamos vasarą. Įmonės, kurioms vasaros sezonas – pats darbymetis, mieliau renkasi keliones kitu metų laiku.

„Žiemą kolektyvai vyksta slidinėti į kalnų kurortus Italijoje ar Austrijoje. Pavasariui dažniausiai renkasi Turkiją ir Graikiją, rudenį – Egiptą“, – pasakoja Kristina Graužinienė.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai