KAIP SĖKMINGAI REKLAMUOTIS „YOUTUBE” KANALE? (#)

Ieva Kniukštienė prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 36 s.
Klaidas Šiuipys Žmonės foto/ Irmanto Gelūno nuotr.
Liepos 25 d. didžiausias jauno verslo portalas „BZN start“ organizuoja mokymus „Efektyviausias marketingas tavo verslui“. Renginyje bus apžvelgiamos socialinių tinklų, videoreklamos bei SEO optimizavimo temos, atskleidžiamos turinio kūrimo subtilybės.

Vienas pranešėjų, „Amazon“ verslo konsultantas ir paskyrų administratorius Klaidas Šiuipys, sėkmingai dirbantis su „YouTube“ reklama, sutiko atskleisti kelis aktualius niuansus tiems, kurie nusprendė imtis reklamos šiame kanale.

Turite pusę minutės

Anot K. Šiuipio, šiuo metu „YouTube“ kanalas patrauklus labai skirtingiems verslams. Čia reklamuojasi visi, pradedant kursų, mokymų organizatoriais, baigiant nuolaidų automobiliams pasiūlymais ar produktų reklamomis. Didžiausias kanalo patrauklumas pasireiškia tuo, kad pirmosios 30 sekundžių visiškai nekainuoja.

„Pagrindinis „YouTube“ reklamos pranašumas yra tai, kad už reklamą nereikia mokėti, kol žiūrovas neperžiūri pirmų 30 vaizdo įrašo sekundžių. Jeigu jis yra trumpesnis nei 30 sekundžių, pinigus nuskaičiuos, kai peržiūrės įrašą iki galo. Tai reiškia, kad jūs turite 30 sekundžių įtikinti žmogų nuspausti ant jūsų nuorodos arba leisti jam praleisti jūsų reklamą, jeigu ji yra neaktuali. Per 30 sekundžių jūs atrinksite tiksliausią auditoriją“, – sako K. Šiuipys.

Nors pusė minutės atrodytų itin trumpas laiko tarpas, pašnekovas pastebi, kad „YouTube“ platformoje žiūrovo dėmesys jau yra sukoncentruotas, todėl gerai reklamai pakanka ir tiek laiko dėmesiui atkreipti.

„Eidamas į „YouTube“, žmogus jau yra pasiruošęs žiūrėti vaizdo įrašus, jo dėmesys yra greitai patraukiamas. Jeigu jūsų videoreklama sudomina labiau nei pats įrašas, kurį žiūri, jis nukeliaus ten kur jūs norite“, – įsitikinęs pašnekovas.

Aiški tikslinė auditorija

Dar vienas K. Šiuipio išskirtas „YouTube“ platformos pranašumas yra galimybė labai tiksliai nustatyti savo tikslinę auditoriją ir pasiekti būtent ją.

„Tikslus auditorijos nustatymas – dar vienas didžiulis „YouTube“ pranašumas. Reklamuodami „YouTube“ kanale galite nustatyti, kam ir kur norite reklamuotis. Galite pasirinkti amžiaus grupę, vietą, interesus, paieškas, kategorijas... Netgi galite reklamuotis po specifiniais vaizdo įrašais. Reikėtų nepatingėti tiksliai išsinagrinėti, koks yra jūsų idealus pirkėjas, tapti tuo pirkėju, suprasti, ką jis galvoja, ką jaučia, ko nori, ko jam trūksta, o svarbiausia suprasti, kaip ir ko jis ieškos „YouTube“ kanale“, – atskleidžia pašnekovas.

K. Šiuipys pabrėžia, kad netinkamas auditorijos pasirinkimas yra pati dažniausia klaida reklamuojantis „YouTube“ platformoje. Be to, jis pastebi, kad kai kurie verslai neišnaudoja itin naudingos retargetinimo funkcijos.

„Retai pirkėjas pamatęs reklamą pirmą kartą kažką nupirks ar nuspaus jūsų nuorodą. Dažnai prireikia pamatyti jus kelis kartus, kad susidomėtų. Papasakokite jam istoriją“, – pataria K. Šiuipys.

Praktiniai mokymai

Liepos 25 d. „Technopolyje“ vyksiantys mokymai bus orientuoti į praktines rinkodaros žinias. Profesionalūs pranešėjai atsakys į klausimus apie reklamą socialiniuose tinkluose ir jos galimybes, pamokys tikslingai sekti analitinius duomenis, pateiks informacijos apie „YouTube“ kanalo reklamos galią ir kaip padaryti, kad vartotojas jus pastebėtų. Turinio karaliavimo laikais neįmanoma apsieiti ir be jo kūrimo žinių, tad mokymų metu bus paaiškinta, kaip sukurti turinį ir kaip pasirinkti išties efektyvią jo formą, kuri patrauktų jūsų tikslinės auditorijos dėmesį. Antroje mokymų dalyje visas dėmesys bus sutelktas į SEO optimizavimo klausimus.

Mokymai skirti ir pradedantiesiems, ir pažengusiesiems, o už pagalbą juos organizuojant „BZN start“ dėkoja savo draugams: didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, agentūrai „Choco Agency“, verslo miesteliui „Technopolis“ bei „Spaudos departamentui“. 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai