10 ĮTAKINGIAUSIŲ RINKODAROS SPECIALISTŲ LIETUVOJE (#)

BZN start prieš 3 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 7 s.
10 įtakingiausių rinkodaros specialistų Lietuvoje. Pexels.com nuotr
Nuomonės formuotojų rinkodarai kasmet savo rinką plečiant dvigubai, rinkodara keičia savo veidą, tad natūralu, kad planuojant kitų metų rinkodaros biudžetą vertės atsižvelgti į visas naujausias tendencijas. Tam pasitarnauti gali geriausi šios srities specialistai. Būtent dėl to Lietuvių startuolis, sukūręs skaitmeninės rinkodaros ataskaitų platformą „Whatagraph“ sudarė dešimties įtakingiausių Lietuvoje rinkodaros specialistų sąrašą.

Karolis Rimkus

Platformoje „LinkedIn“ 14 tūkst. sekėjų turintis specialistas gali pasigirti jau aštuonerių metų rinkodaros patirtimi. K. Rimkus įkūrė savo socialinės žiniasklaidos agentūrą „Caption“, kuri nuolat padeda įmonėms siekti savo tikslų socialinių medijų srityje. K. Rimkui jau teko dirbti su daugiau nei 80 skirtingų klientų, tarp kurių ir tokie žymūs vardai, kaip: „Toyota“, „Mars“, „Jack Daniel’s“, „Bacardi“ ir kt.

Tomas Ramanauskas

Vienas žinomiausių rinkodaros specialistų rinkoje, kurio veiklą platformoje „LinkedIn“ seka 6 tūkst., o „Facebook“ tinkle – net 13 tūkst. sekėjų. Jis – reklamos agentūros „New!“ įkūrėjas ir kūrybos direktorius, drauge su kolega Kristupu Saboliumi įkūręs ir kūrybingumo mokyklą. T. Ramanauskas aktyviai atskleidžia savo įžvalgas socialiniuose tinkluose, o neseniai pradėjo rašyti ir platinti itin įtraukiantį naujienlaiškį apie rinkodarą.

Laura K. Inamedinova

Tiek „Instagram“, tiek „LinkedIn“ tinkluose L. K. Inamedinova turi po 11 tūkst. sekėjų ir gali pasigirti itin aukštu ekspertiškumo lygiu. Ji – tarptautinės rinkodaros, viešųjų ryšių ir ryšių bendrovės „LKI Consulting“ įkūrėja, daugiausia dėmesio skiria „fintech“ ir kriptovaliutų pramonei. L. K. Inamedinova padeda įmonėms apsibrėžti rinkodaros tikslus, pasirinkti geriausias komunikacijos strategijas ir įgyvendinti sprendimus, plėtojant savo verslą. Savo patirtimi apie „fintech“ rinkodarą ji dalijasi rašydama straipsnius „Forbes“ ir „The Huffington Post“.

Kotryna Kurt

Platformoje „LinkedIn“ pasiekusi 7 tūkst. sekėjų ribą rinkodaros specialistė gali pasigirti naujai įkurtos agentūros „Linkedist“ sėkme. Drauge su agentūros bendraįkūrėja Giedre Pociūte padeda įmonėms kurti turinį, rengti reklamos kampanijas konkrečiai platformai „LinkedIn“. K. Kurt pasaulis sukasi apie turinio kūrimą ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijas, o jos ypatingas dėmesys „LinkedIn“ atsirado pastebėjus milžinišką šios platformos augimą ir galią. Taip pat specialistė gali patarti ir asmeninio prekių ženklo rinkodaros klausimais.

Arijus Žakas

Gerai rinkodaros pasaulyje žinomas skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ įkūrėjas savo „LinkedIn“ ir „Facebook“ paskyrose sutelkė po 6 tūkst. sekėjų. A. Žako specializacija – socialinės žiniasklaidos valdymas ir turinio kūrimas. Jį galima pavadinti lektoriumi, tinklaraštininku, konsultantu ir vienu įtakingiausių nuomonę turinčių rinkodaros specialistų Lietuvoje.

Justas Janauskas

Itin sėkmės lydimų startuolių, tokių kaip „Vinted“ ir „HumansApp“, autorių galima pavadinti skaitmeninės rinkodaros guru. Turėdamas praktinės patirties, kuriant itin pasisekusius startuolius, J. Janauskas gali patarti dauguma rinkodaros klausimų ir rasti palyginimų iš savo asmeninės patirties.

Daugvinas Liberis

5 tūkst. sekėjų į platformą „LinkedIn“ pritraukęs rinkodaros specialistas daugiausia dėmesio skiria darbui su „Facebook“ reklamomis. Per ilgiau nei septynerius metus jis dirbo su pirmaujančiomis rinkodaros komandomis ir yra vienas populiariausių skaitmeninės rinkodaros specialistų bei konsultantų Lietuvoje. D. Liberis nuolat domisi skaitmeninėmis tendencijomis, išbando naujausias rinkodaros priemones ir strategijas el. komercijai, B2B, žiniasklaidai, „SaaS“ kompanijoms ir rinkodaros agentūroms.

Laura Aleksandravičė

Vienos efektyviausių nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „influenceriai.lt“ įkūrėja ir vadovė suveda prekių ženklus su jiems tinkamais nuomonės formuotojais, atlieka įtakos matavimus, įsitraukimo galimybes, pateikia rinkodaros sprendimus, kurie padeda užvaldyti socialinių tinklų nišą. Dar prieš startuodama su nuosava agentūra L. Aleksandravičė aktyviai dirbo rinkodaros srityje ir bendradarbiavo su tokiais prekių ženklais, kaip „Adidas“ ar „Reebok“.

Regimantas Urbanas

Energingas, pozityvus ir atviras skaitmeninės rinkodaros atstovas, turintis daugiau nei 13 metų patirtį su pažangiausių technologijų startuoliais ir žiniasklaidos agentūromis. Šiuo metu jis dirba „Tesonet“, taip pat yra strateginis „Evolvery“ patarėjas. R. Urbano mėgstamiausios sritys – skaitmeninė rinkodara ir verslo strategijos.

Andrius Milinavičius

Pastaruosius 13 metų Andrius praleido tobulindamas savo žinias ir įgūdžius skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos srityje. Įgijęs patirties įvairiose įmonėse, taip pat dirbdamas kaip laisvai samdomas specialistas, šiuo metu darbuojasi su „Baltic Sandbox“ – Vilniuje įsikūrusiu „SaaS“ ir „fintech“ startuolių akceleratoriumi. A. Milinavičius yra Lietuvos rinkodaros asociacijos valdybos narys.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai