KOKIA NAUDA IŠ BENDRADARBIAVIMO SU NUOMONĖS FORMUOTOJAIS? (#)

Janis Muchks prieš mėnesį Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 22 s.
Karolis Rimkus Asmeninio albumo nuotr.
Tikriausiai daug kam kyla klausimas, kodėl „Instagram“. Kodėl ne „Facebook“ ar „YouTube“? Juk šios dvi platformos turi daug didesnį vartotojų srautą. Tiesa ta, kad nors šios platformos taip pat yra naudingos, tačiau nė viena jų kol kas neprilygsta „Instagram“, nes šioje platformoje skelbiami įrašai turi kur kas didesnį organinį pasiekiamumą.

Šiuo metu „Instagram“ turi daugiau nei 800 mln. aktyvių naudotojų ir, nors šis skaičius gerokai nusileidžia „Facebook“, platforma „Instagram“ yra interaktyvesnė, labiau įtraukia vartotojų publiką ir padaro ją kur kas patrauklesnę nuomonės formuotojams, siekiantiems reklamuoti tam tikras prekes, įmones ar pritraukti sekėjų nuomonei formuoti. Apie tai, kaip tinkamai verslui pasirinkti „Instagram“ nuomonės formuotoją, savo mintimis dalinasi skaitmeninės rinkodaros agentūros „Caption“ įkūrėjas, socialinių tinklų rinkodaros specialistas Karolis Rimkus.

Daugiau sekėjų – ne visada geriau

„Caption“ įkūrėjo teigimu, reklaminės kampanijos užsakovas, prieš pradėdamas bendradarbiauti su nuomonės formuotoju, turėtų aiškiai suprasti, kokių tikslų jis nori pasiekti. „Jei siekiama žmones informuoti, susieti prekių ženklą su tam tikra socialine grupe, tuomet daugiausia sekėjų turintys nuomonės formuotojai dažnai yra teisingas pasirinkimas. Jei visgi tikslas būtų skatinti pardavimus, reikėtų atsigręžti į nuomonės lyderius. 5 tūkst. sekėjų turinti veganiško maisto tinklaraštininkė turės daug didesnę įtaką padidinti jūsų avinžirnių traškučių pardavimus nei tik bendravimu su žymiais žmonėmis išsiskiriantis aštrialiežuvis nuomonės formuotojas su 50 tūkst. sekėjų“, – aiškina K. Rimkus.

Vadinasi, vien tai, kad „Instagram“ vartotoją seka tūkstančiai žmonių, dar visiškai nereiškia, kad jis yra nuomonės lyderis jums reikalingoje socialinėje grupėje. „Labai dažnai pasitaiko, kad nuomonės formuotojas turi daug sekėjų, nes yra charizmatiškas, provokuojantis, išskirtinis savo elgesiu ar išvaizda, tačiau iš tikrųjų nėra nuomonės lyderis. Žydrūnas Savickas yra nuomonės lyderis jėgos sporte. Norbertas Daunoravičius yra nuomonės lyderis šonaslydžio srityje. Didelė dalis nuomonės formuotojų nėra nuomonės lyderiai, tiesiog jų gyvenimas žmonėms įdomus. Savo „LinkedIn“ paskyroje dalinuosi atveju, kai nuomonės formuotojai su 2,6 mln. sekėjų nepavyko parduoti nė kelių dešimčių savo naujo produkto. Tačiau taip pat turime sėkmingų atvejų savo klientų krepšelyje, kur po kelis tūkstančius sekėjų turintys nuomonės formuotojai išsuko pardavimus geriau nei kitos reklamos priemonės. Tad svarbiausia pradėti nuo tikslo ir gerai persvarstyti, kokios priemonės padės geriausiai jo siekti“, – savo patirtimi dalinasi pašnekovas.

Neverta įsprausti į rėmus

Kūrybiškumo suvaržymas – viena didesnių klaidų, kurias užsakovas gali padaryti, bendradarbiaudamas su nuomonės formuotoju. Pasak K. Rimkaus, kūrėjas geriausiai žino, koks turinys labiausiai tinka ir patinka jo auditorijai. „Jei įsprausite jį į rėmus, įrašas gali tapti labai reklamiškas ir nenatūralus viso turinio kontekste. Siūlyčiau nepamiršti, kad didžiausia vertė jums yra ne tiesiog pasiekimas per nuomonės formuotoją, o jo įvaizdžio kapitalo pasiskolinimas jūsų prekių ženklui“, – teigia socialinių tinklų rinkodaros ekspertas.



blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai