MAISTO IR GĖRIMŲ PARODOJE BAF PIRMĄ KARTĄ ĮVYKS MAISTO TECHNOLOGIJŲ STARTUOLIO RINKIMAI (#)

BZN start prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 12 s.
A. Milinavičius ir L. Dirsienė Asmeninio albumo nuotr.
Lapkričio 7-9 dienomis vykstanti maisto ir gėrimų paroda BAF programą šiemet plečia ne tik žinomų žmonių kulinariniais šou, meno performansais, geriausio jaunojo virėjo ir maisto vagonėlių rinkimais, tačiau ženkliai ūgtels konferencijų dalis ir įvyks geriausio maisto technologijų startuolio rinkimai.

#foodtech – pakeliui į Lietuvą

„Forbes“ skaičiavimais agroverslo ir maisto technologijų industrija artimiausiu metu žada pasiekti 250 mlrd. eurų. Taigi antrąją BAF parodos dieną, lapkričio 8 d., vyks ne tik prekės ženklo pozicionavimo dirbtuvės, bet ir Geriausio maisto technologijų startuolio rinkimai.

„Investicijos keliauja ne tik į įspūdingas laboratorijose vykstančias inovacijas. Taip pat į milžinišką agrodronų plėtrą, restoranų robotizavimą, įvairių papildų, mėsos pakaitalų, tvaresnio vartojimo ir daugybė kitų inovatyvių sprendimų kūrimą“, – pastebi verslo inovacijų akseleratoriaus „Baltic Sandbox“ atstovas Andrius Milinavičius.

Kartu su „Baltic Sandbox“ BAF šiemet pirmą kartą organizuoja maisto technologijų startuolių sesiją bei pokalbius apie tai, kaip galima sustiprinti šios srities plėtrą Lietuvoje.

„Turėsime ne tik pitch'ų sesija, bet ir pranešimus. Pavyzdžiui, apie europines inovacijas ir investicijas kalbės Mokslo ir inovacijų agentūros atstovas, o diskusijoje, kur galime tobulėti #foodtech srityje galės dalyvauti visi susirinkę“, – pasakoja A. Milinavičius.

„BAF Summit“ tema – kaip sustiprinti HORECA sektoriaus verslus

Kita šių metų naujovė – „BAF Summit“ – nemokama konferencija visiems BAF parodos lankytojams, kuri vyks lapkričio 7 d. Joje visas dėmesys skiriamas verslams susijusiems su gastronomija, tačiau žinių ir idėjų apie plėtrą, pozicionavimą bei rinkodarą čia atras ir kitų verslų atstovai.

„Ne paslaptis, kad svetingumo sektorius Lietuvoje auga. Daugėja ne tik keliautojų, vietinių lankytojų, bet ir naujų vietų, produktų, kurie ima tarpusavyje konkuruoti. Išsiskirti darosi vis sunkiau, tačiau būtina“, – „BAF Summit“ atsiradimo tikslą komentuoja L. Dirsienė.

Patirtimi konferencijoje šiemet dalinsis savo srities profesionalai, žinomų prekės ženklų rinkodaros vadovai, plėtros į užsienį ekspertai. Visų pranešimų tikslas –
padėti išplėsti ir sustiprinti HORECA sektoriaus verslus.

„Kone visame maisto ir gėrimų segmente pastebiu kokybinį šuolį, kuris turi formuoti kokybiškesnį, „brangesnį“ įvaizdį. O viena didžiausių rinkodaros klaidų – noras įtikti absoliučiai visiems. Manau, kai kurių tinklinių kavinių raida Lietuvoje tai gali iliustruoti“, – pastebi vienas iš „BAF Summit“ pranešėjų, „Critical“ dizaino strategas Jonas Liugaila.

Be „Critical“ atstovo, savo pranešimus „BAF Summit“ taip pat skaitys „Unboxed.Network“ plėtros vadovas Donatas Smailys, „Synthesis“ strategė Gailė Andriuškevičiūtė, „Auga Group“ rinkodaros vadovas Gediminas Judzentas ir kiti.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai