SUJUNGĖ PROFESIJAS ŠEIMOJE IR ĮKŪRĖ VAIKIŠKŲ PLEDUKŲ VERSLĄ (#)

Kamilija Linkutė prieš 3 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 47 s.
Aistė Sinkevičienė Asmeninio albumo nuotr.
Aistė Sinkevičienė (30) iš Jonavos kartu su šeima vos prieš pusmetį atidarė „Hebe“ pledukų kūdikiams ir vaikams verslą. Interjero dizaino studijos ir darbas su grafiniu dizainu padėjo stiprius pamatus naujo prekių ženklo gimimui. Moteris kuria pledukus, o jos mama, turinti tekstilės technologijų išsilavinimą, konsultuoja tekstilės gamybos klausimais.

Tereikėjo apsidairyti aplink save

Žavėjimasis idėjų realizavimu buvo pirminis A. Sinkevičienės postūmis į verslo pradžią. Nors prireikė laiko suprasti, kad verslo sėkmę lemia ne vien išskirtinės idėjos, kūrėjai pavyko kartu su šeima atidaryti pledukų kūdikiams ir vaikams verslą.

„Dabar manau, kad geriausia save realizuoti srityje, kurią išmanai ir kuri tave domina. Todėl gimti šiai idėjai tereikėjo apsidairyti aplink save. Mano šeimoje yra žmonių, susijusių su tekstilės inžinerija. Pati baigiau interjero dizainą, tačiau keletą pastarųjų metų dirbau su grafikos dizainu. Šiai idėjai tiesiog reikėjo sujungti šias dvi sritis ir mūsų turimas žinias“, – sako pašnekovė.

Pavadinimas – aliuzija į gražiausius gyvenimo metus

Hebė („jaunystė“ arba „gyvenimo grožis“) graikų mitologijoje yra Dzeuso ir Heros duktė, amžinosios jaunystės deivė. „Savo pavadinimo nenorėjome susieti vien tik su kūdikiais ar vaikais, galvodami apie tai, kad galbūt ateityje kursime ne tik vaikams“, – graikų mitologijos įkvėpta pasakoja pledukų kūdikiams kūrėja.

Kiekvienas pledukas pasakoja istoriją

A. Sinkevičienė atskleidžia, kad kurti išskirtinio dizaino pledukus mažiesiems pradėjo itin gyvenimiškoje situacijoje – kai jų pasigedo prekyboje. Pasak kūrėjos, siūloma produkcija yra nuobodi ir vienspalvė.

„Kurdami savo dizainą, norėjome, kad kiekvienas jų būtų su savo istorija, kad kiekvienas mažylis turėtų „draugą“, kuris apglėbtų ir sušildytų“, – sako pašnekovė, pati kurianti žakardinėms tekstilės staklėms pritaikytus austi pledukų piešinius, kad galutiniame rezultate tarpusavyje perminti siūlai sukurtų linksmų gyvūnėlių vaizdą iš abiejų pleduko pusių. Toks austas piešinys niekada nenusidėvės ir neišbluks. Pledukai gaminami naudojant 100 proc. merinosų vilną, kuri ypač naudinga kūdikiams ir vaikams.

Artimiausiuose planuose – elektroninė parduotuvė

Didžiausi sunkumai atsidarant, pasak pašnekovės, buvo teisiniai reikalavimai verslui, juridinio asmens įregistravimas. Tačiau didžiulis aplinkinių skatinimas atsidaryti pastūmėjo įkūrėjus nepasiduoti užklupus teisiniams klausimams.

„Esame dar labai jauni, todėl vis dar ieškome savo kliento ir kanalų jam pasiekti. Šiuo metu savo klientus bandome pasiekti per socialinius tinklus. Mūsų pledukais prekiaujama specializuotoje kūdikių prekių parduotuvėje „Little Goose“ Vilniuje. Dalyvaujame specializuotose parodose“, – pasakoja kūrėja ir priduria, kad artimiausiuose „Hebe“ planuose – elektroninės parduotuvės atidarymas.

Pasiteisinusi nuomonės formuotojų rinkodara

Paklausta apie prekių ženklo rinkodarą, A. Sinkevičienė nedvejodama pamini, kad kol kas labiausiai pasiteisino žinomų mamų rekomendacijos: „Naudodami nuomonės formuotojų rinkodarą savo komunikacijos strategijoje, pasiekiame savo tikslinę auditoriją ir paskatiname pardavimus. Kas gali geriau papasakoti apie merinosų vilnos švelnumą ir saldų mažylių miegą, jeigu ne pačios mažylių mamos?“

Pledukus perka dovanoms

Didelę pirkėjų dalį sudaro ne vien mažylių susilaukę tėvai, bet ir draugai ar artimieji, norintys pasveikinti naujus tėvus. „Mūsų pledukai pakuojami į specialias dėžutes, dedamos kortelės, kuriose yra trumpas kiekvieno pleduko personažo prisistatymas, todėl tai unikali ir, svarbiausia, praktiška dovana“, – tikina pašnekovė.

Kartais reikia tiesiog imti ir daryti
„Turbūt daugeliui svajojančiųjų apie savo verslą reikėtų palinkėti nustoti daug galvoti ir analizuoti, nes dažnu atveju tai gali tik dar labiau paskatinti įvairių baimių, susijusių su verslo pradžia, atsiradimą... Žinoma, neretai dvejonės ir baimės atgraso nuo nuosavo verslo pradžios. Kartais reikia tiesiog imti ir daryti!“ – ragina A. Sinkevičienė.

Būsimiems verslininkams ji taip pat pataria konsultuotis: išskiria turizmo ir verslo informacijos centrus, teikiančius verslo konsultacijas, ir skatina kreiptis į „Verslią Lietuvą“, kuri konsultacijas teikia nemokamai.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai