...

Pomėgio transformacijos produktas – foninė muzika verslui

Verslas

2013.07.08

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: , .

Pomėgio transformacijos produktas – foninė muzika verslui

Paulius Neciunskas Asmeninio albumo nuotr.

Nuo mokyklos laikų muzika besidomėjęs bei verslo administravimą ir vadybą studijavęs 23-ejų Paulius Neciunskas derindamas pomėgį su išsilavinimu padeda įmonėms sukurti ypatingą atmosferą, galinčią daryti įtaką klientų elgsenai.

Kaip hobis verslu virto

„Muzika mano gyvenime užima reikšmingą vietą, – prisipažino P. Neciunskas. – Nuo mažų dienų namuose imituodavau radijo stotį, pasiėmęs butaforinį mikrofoną iš namiškių imdavau interviu.“

Paulius prisiminė, kad tada viena didžiausių svajonių buvo turėti savo radijo stotį. Svajonė išsipildė, kai 2003 metais su bendraminčiais P. Neciunskas sukūrė vieną pirmųjų internetinių radijo stočių Lietuvoje.

„Tai buvo nekomercinis, idėjinis projektas, iš kurio gavau daug žinių ir patirties įvairiose srityse – nuo tiesioginių radijo laidų vedimo iki svetainės kūrimo ar bendravimo su klientais. Projektą su trumpomis pertraukomis plėtojome apie 10 metų, o praėjusių metų pabaigoje jį pardavėme ir nusprendėme savo hobį bei sukauptas žinias paversti verslu“, – apie natūraliai gimusią verslo idėją pasakojo Paulius ir pridūrė, kad pradžia nebuvo itin sudėtinga, nes fonoteka buvo parengta dar dirbant prie radijo projekto, taip pat jau veikė transliacijos serveriai, tad ir ypatingų investicijų neprireikė.

Taip atsirado įmonė „Intellmedia Solutions“, užsiimanti populiarėjančia emocinės rinkodaros sritimi – fonine muzika verslui. UAB „Intellmedia Solutions“ padeda sukurti tinkamą muzikinį foną restoranams, parduotuvėms, prekybos centrams, sporto klubams, grožio salonams bei įvairioms kitoms viešosioms erdvėms. „Siekiame viešosiose erdvėse besilankantys žmonės jaustųsi komfortiškai, o skambanti muzika būtų maksimaliai pritaikyta prie tikslinės auditorijos, interjero, eksterjero ir kitų vietos ypatumų“, – sakė P. Neciunskas.

.

Emocinė rinkodara lietuviams – tera incognita

Anot P. Neciunsko, nors pasaulyje tai ne naujiena, Lietuvoje daugelis verslininkų dar nėra susipažinę su tikrąją foninės muzikos bei emocinės rinkodaros nauda, o paklausti, kodėl leidžia muziką, atsako: „Taip daro visi.“

„Tokie verslininkai paprastai muziką transliuoja senamadiškai – iš kompaktinių plokštelių, dažniausiai atsitiktine tvarka patys parinkę įvairius muzikos kūrinius, – sakė pašnekovas. – Pasitaiko nemažai atvejų, kai skambanti muzika visiškai neatitinka prekybos vietos koncepcijos, interjero ar tikslinės auditorijos, o tai gali net atbaidyti vartotojus, tapti rimta kliūtimi verslui.“

„Intellmedia Solutions“ vadovas pasidžiaugė, kad puikus interneto infrastruktūros lygis Lietuvoje leidžia aukštos kokybės paslaugas teikti už minimalią kainą.

„Paprastai foninę muziką klientams rekomenduojame transliuoti internetu, nes tai ypač paprastas ir ekonomiškas transliavimo būdas, suteikiantis galimybę foninę muziką pasitelkti ne tik didiesiems rinkos dalyviams, bet ir smulkiesiems verslininkams“, – teigė pašnekovas ir pridūrė, kad tai vienas didžiausių jų pranašumų prieš konkurentus.

Tinkamai parinkta muzika didina pardavimą

Emocinė rinkodara ir foninė muzika yra svarbūs elementai pardavėjams, siekiantiems užmegzti ryšį su pirkėjais, atkreipti dėmesį ar netgi daryti įtaką jų elgsenai.

„Foninė muzika yra ne mažiau svarbi nei prekybos centro ar kavinės interjeras, klientų aptarnavimas. Verslo atstovai tai jau pradeda suprasti. Didžiosios įmonės tuo itin aktyviai naudojasi“, – sakė P. Neciunskas.

Klasikinis pavyzdys, kaip veikia foninė muzika, anot Pauliaus, galėtų būti laikotarpis prieš Kalėdas, kai daugelyje parduotuvių skamba kalėdinė muzika.

„Tai vyksta ne šiaip sau, Londono universiteto tyrimas atskleidė, kad kalėdinės dainos pakelia nuotaiką, pirkėjai pajunta šventinę dvasią ir parduotuvėse išleidžia gerokai daugiau pinigų. Tyrimai rodo, kad skambanti muzika turi įtakos pirkėjų judėjimo greičiui bei tam tikrų prekių vartojimui“, – sakė P. Neciunskas ir prasitarė, kad jo įmonė planuoja panašius tyrimus organizuoti ir Lietuvoje.

Pradedantiems verslą žmonėms P. Neciunskas palinkėjo daryti tai, kas patinka, ir siekti užsibrėžtų tikslų: „Jokia sėkmė ir užsibrėžti tikslai neateina per vieną dieną, tačiau jei darai tai, kas patinka, nebijai iššūkių, į juos žiūri ne kaip į kliūtis, o kaip į pamokas, gali pasiekti daug.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.