...

Palengvink sau gyvenimą su vakarienės prenumerata!

Verslas

2016.02.05

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: .

Palengvink sau gyvenimą su vakarienės prenumerata!

„Vakarienės prenumeratos“ idėjos sumanytoja - Jurgita Levickienė. Asmeninio albumo nuotr.

Sukate galvą, kuo vakare pamaitinti šeimą? Ką paruošti skanaus ir sveiko? Vilnietė Jurgita Levickienė (39) siūlo nebekvaršinti galvos ir pasinaudoti „Vakarienės prenumeratos“ idėja.

Idėją parsivežė iš Švedijos

Mintis sukurti vakarienės prenumeratą pašnekovei kilo viešint Švedijoje. „Jau prieš kelerius metus ten gyvenanti draugė pasakojo, kaip smagiai ji naudojasi tokia paslauga. Vasarą svečiavausi pas ją ir mums smagiai plepant virtuvėje ji viens du sumaišė kažkokius padažiukus, kažkuo patrynė žuvytę, paplėšė salotas ir taip greitai per pusę valandos pagamino tokią fantastišką žuvį, kokią esu ragavusi tik gerame restorane. Žinoma, tai buvo prenumeratos patiekalas. Va tada ir supratau, kad ši paslauga – tai daug daugiau nei tik laiko taupymas. Prenumeratos klientai be didelių pastangų kiekvieną vakarą namie vakarieniauja kaip restorane ir kas vakarą jų laukia staigmena. Negali tiksliai žinoti, koks bus patiekalo skonis, nes tokio dažniausiai dar nesi ragavęs. Be kitų pranašumų, tai sukuria žmonėms mažą šventę. Yra proga gražiau padengti stalą, galbūt įsipilti taurę derančio vyno“, – mintimis dalijasi moteris.

 

„Lietuviai konservatyvūs žmonės, naujovės daugelio nėra greitai ir lengvai priimamos. Mes ir orientuojamės į žmones, kurie nebijo ir nori atrasti naują skonį, kurie brangina savo laiką ir turi milijoną idėjų, kaip praleisti laiką, užuot stovint eilėje parduotuvėje“

J. Levickienė

 

Po minėto vizito Švedijoje J. Levickienė patikėjo vakarienės prenumeratos idėja, tad ėmėsi šią paslaugą įgyvendinti ir Lietuvoje. Taip buvo parašytas verslo planas, susiskaičiuota, kiek krepšių reikia parduoti iki lūžio taško ir kiek iki pageidaujamo rezultato. „Buvo aišku, kad ši idėja anksčiau ar vėliau atkeliaus į Lietuvą, o mes norėjome būti pirmi“, – priduria pašnekovė.

Siekdama išvengti daugelio biurokratinių procedūrų ir papildomų išlaidų, verslininkė pasirinko dirbti su strateginiu partneriu – viešojo maitinimo įstaiga, teikiančia pakavimo ir išvežiojimo paslaugą. Paklausta, kiek šiai verslo idėjai prireikė investicijų, moteris konkrečios sumos neįvardija, tačiau atskleidžia kad 10 tūkst. eurų nepakako.

Kaip veikia vakarienės prenumerata?

Vakarienės prenumerata – tai galimybė į namus užsisakyti skaniai ir sveikai vakarienei skirtus receptus, su visais jiems reikalingais maisto produktais.

„Galėčiau sakyti, kad vakarienės prenumerata yra XXI a. produktas. Mano žiniomis, tokia paslauga pasaulyje buvo sukurta maždaug prieš dešimt metų, būtent prisitaikant prie šiuolaikinių žmonių poreikių. Jos esmė – palengvinti kasdienį gyvenimą, kad kas vakarą nereikėtų sukti galvos, kuo pamaitinti šeimą. Ir – ne mažiau svarbu – užtikrinti, kad žmonės valgytų įvairų, maistingą ir kokybišką maistą“, – dėsto J. Levickienė.

Moteris pasakoja, kad kiekvieną savaitę skelbiamas vis naujas keturių patiekalų valgiaraštis. Iki ketvirtadienio pietų padarius užsakymą, kitą savaitę jums atvežamas krepšys, kuriame rasite maisto produktų keturioms vakarienėms.

Pagrindinis iššūkis – išaiškinti pranašumus

Anot pašnekovės, pagrindinis iššūkis yra paaiškinti žmonėms, kiek pranašumų turi vakarienės prenumerata. „Lietuviai konservatyvūs žmonės, naujovės daugelio nėra greitai ir lengvai priimamos. Mes ir orientuojamės į žmones, kurie nebijo ir nori atrasti naują skonį, kurie brangina savo laiką ir turi milijoną idėjų, kaip praleisti laiką, užuot stovint eilėje parduotuvėje“, – pabrėžia verslininkė.

Šios idėjos pranašumas yra ir finansinė nauda. Juk parduotuvėje nenusipirksi šaukšto klevų sirupo ar vieno saliero koto. „Vakarienės prenumeratos“ darbuotojai, ruošdami klientams krepšius, tiksliai pasveria ir pamatuoja produktų tiek, kiek reikia patiekalams pagaminti. Tad, pagaminus keturias vakarienes, šaldytuve nelieka jokių maisto produktų likučių.

Anot pašnekovės, svarbu ir tai, kad tokią paslaugą šiuo metu Lietuvoje jie siūlo vieninteliai. Moteris tai įvardija ir pranašumu, ir trūkumu. Mat rinką tenka kurti patiems. „Suprantame, kad tai ilgai netruks ir laikui bėgant atsiras konkurentų. Todėl dedame labai dideles pastangas nuo pat pradžių teikti kokybišką paslaugą. Dėl to, prieš pateikdami klientams, labai atsakingai gaminame pagal kiekvieną receptą, sužiūrime visus procesus ir laiką, kad gaminant nekiltų jokių klausimų. O, norėdami įsitikinti rezultatu, kas savaitę siunčiame receptus išbandžiusiems žmonėms apklausas“, – atskleidžia verslininkė.

Artimiausi „Vakarienės prenumeratos“ planai – plėsti asortimentą ir geografiją. Siekiama pasiūlyti krepšius lieknėti norintiems žmonėms, taip pat tiems, kurie nevalgo mėsos. Pašnekovės teigimu, geografijos plėtra priklausys nuo paklausos: ar lietuviai įvertins šios paslaugos pranašumus.

J. Levickienė atkreipia dėmesį, kad dažniausiai pradėti verslą kliudo ryžto stoka. Tad visiems svarstantiesiems, ar imtis įgyvendinti savo idėją, moteris pataria ryžtis veikti. „Metai bėga, o su jais ryžtis keisti gyvenimą darosi vis sunkiau. Todėl aš siūlau ilgai nebelaukti. Imti ir bandyti. Tiesa, negalima ignoruoti fakto, kad dauguma naujų verslų bankrutuoja. Tad reikia numatyti ir tai, ką veiksi blogiausio scenarijaus atveju. Taip pat labai svarbu laiku priimti sprendimą uždaryti projektą ir imtis naujo, o ne metų metais tęsti nepelningą veiklą“, – patirtimi ir patarimais dalijasi moteris.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.