...

Pirmiausia vardas, o tik tada verslas

Verslas

2016.03.27

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

Pirmiausia vardas, o tik tada verslas

Mados ir gyvenimo būdo tinklalapio „Citymag.lt“ įkūrėjos - Ieva Tauraitė ir Lauroa Anupraitytė. BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Tradicinė verslo pradžios grandinė yra tokia: idėja, darbas, rezultatas. Mados ir gyvenimo būdo tinklalapio „Citymag.lt“ istorija šiek tiek kitokia. Pasak jo įkūrėjų kaunietės Ievos Tauraitės ir vilnietės Lauros Anupraitytės, pirma atsirado portalo vardas ir tik paskui tai, ką jis gali reprezentuoti.

Metai laukimo

Tauraitė pasakoja, kad „CityMag“ vardo ir portalo gimimą skyrė net keleri metai. Taip atsitiko todėl, kad jauna verslininkė iškart suprato, kad šis pavadinimas yra tiesiog tobulas, bet ilgokai ieškojo tinkamos idėjos, kuri galėtų už jo slėptis. „Šį domeno vardą aš nusipirkau dar kelerius metus prieš puslapio pradžią. Ilgokai jį tiesiog laikiau nežinodama, ką su juo daryti. Tačiau galiausiai susipažinau su savo partnere Laura, ir taip atsirado idėja kurti internetinį žurnalą“, – pasakoja ji.

 

„Susisiekdavome su kokiu nors garsesniu dizaineriu, prašydavome skirti laiko pokalbiui ir išgirsdavome klausimą, kas mes tokie. Paaiškindavome, kas mes ir ką ketiname padaryti, bet sulaukdavome tik pažado susisiekti“

I. Tauraitė

 

Didelis įdirbis su dizainerių tinklu

Anot jos, į pavadinimą „CityMag“ sutelpa viskas, kas geriausia mieste: mada, kulinarija, įdomūs žmonės. Būtent apie tai portale ir rašoma. „Sunkiausia mums buvo pati pradžia. Dėl labai paprastos priežasties – apie mus juk iš pradžių niekas nieko nežinojo. Susisiekdavome su kokiu nors garsesniu dizaineriu, prašydavome skirti laiko pokalbiui ir išgirsdavome klausimą, kas mes tokie. Paaiškindavome, kas mes ir ką ketiname padaryti, bet sulaukdavome tik pažado susisiekti“, – nelengvą pradžią prisimena I. Tauraitė.

Tačiau ilgainiui tai pasikeitė. Lūžio momentas įvyko tada, kai į „CityMag“ pašto dėžutę pirmą kartą atkeliavo pranešimas spaudai. Tai buvo ženklas, kad žinomumas auga ir einama tinkama linkme. Verslininkė tikina, kad dabar jau patys dizaineriai kreipiasi prašydami įkelti jų kolekcijų nuotraukas.

Universalumas padeda verslauti

Beje, verslininkės titulas I. Tauraitei vis dar gana neįprastas. Jai daug maloniau save vadinti vadybininke. Daugiausia džiaugsmo darbe jai suteikia nuolatinis bendravimas su žmonėmis, paieškos, ką būtų galima daryti kitaip ir geriau. Atsibudus ryte niekada netenka galvoti, ką čia šiandien nuveikti. Planų ir reikalų yra nuolatos. Žinoma, norint visur suspėti, suderinti verslą ir asmeninį gyvenimą, reikia universalumo, bet, I. Tauraitės įsitikinimu, kaip tik universalumas ir yra esminė moters verslininkės savybė. O jeigu tikrai mėgsti tai, ką darai, visur suspėti tampa nebe taip ir neįmanoma.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su part-neriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.