VERSLAS SEKASI, KAI DIRBI NE DĖL PINIGŲ (#)

Vilija Andrulevičiūtė prieš 6 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 31 s.
Vaida Kurpienė Karinos Krisikaitytės nuotr.
Lieknėjimo kursus ir konsultacijas teikianti 35-erių Vaida Kurpienė prisipažįsta verslu užsiimti niekada nenorėjusi, tačiau lieknėjimo programa „Sulieknėk sveikai“ atsirado taip natūraliai, kad moteris jaučiasi atradusi save.

Idėja – iš asmeninio poreikio
„Pati visuomet turėjau sveikatos problemų, dėl kurių teko vartoti hormoninius preparatus. Dėl vaistų priaugau daug svorio“, – pradeda pasakojimą V. Kurpienė ir prasitaria bandžiusi svorį mažinti visais žinomais būdais, ypač dėl to, jog norėjo gražiai atrodyti per savo vestuves: – Sulieknėti pavyko, vestuvių fotografijos buvo gražios, teko atnaujinti garderobą, bet per du mėnesius kilogramai grįžo, o daugelis naujų apdarų liko su etiketėmis.“

Tuomet moteris su draugėmis susilažino, kad per mėnesį atsikratys keleto kilogramų. Tąkart mesdama svorį Vaida sako elgusis protingai, nes dirbo sanatorijoje su lieknėjimo programomis ir turėjo daug žinių, kaip tai daryti.

„Lieknėti sekėsi puikiai, pagerėjo sveikata, tad nusprendžiau neapsiriboti vienu mėnesiu, dėl kurio susilažinome. Kai aplinkiniai pamatė, kaip man pavyko susidoroti su antsvoriu, ėmė klausti patarimų“, – verslo idėjos užuomazgas atskleidžia pašnekovė.

Pirmosios klientės – draugės
Moteris savo draugėms padėdavo lieknėti be jokio atlygio, o mintys apie verslą gimė antrąsyk lieknėjant po vaikelio gimimo. Ji susikvietė būrelį moterų, kurioms taip pat buvo aktualu sulieknėti po gimdymo, ir pirmajai lieknėjimo kursų grupei konsultacijas teikė neatlygintinai.

Kai susidomėjimas šia jos veikla išaugo tarsi ant mielių, jau reikėjo grįžti į darbą po vaiko priežiūros atostogų, todėl Vaida suprato, jog pagalba norintiems sulieknėti negali būti tik hobis. Vis dėlto verslu savo veiklos ji nevadina, laiko tai amatu.

Pati sau – didžiausia konkurentė
„Kreipiu dėmesį į tai, ko reikia mano klientams, o ne į tai, ką daro aplinkiniai, siūlantys lieknėjimo paslaugas“, – paklausta apie konkurenciją, sako V. Kurpienė.
Moters manymu, tai, kad pagalba lieknėjant yra ne tik verslas, bet ir pomėgis, interesų sritis, padeda tiek jai, tiek klientams. Ji laisvalaikiu dažnai skaito literatūrą, žurnalus, užsienio naujienas, susijusius su sveikos mitybos principais.

Su sporto klubais, taip pat padedančiais lieknėti, moteris sako nekonkuruojanti. „Priešingai – mes papildome vieni kitus šioje srityje siekdami optimalaus rezultato“, – sako pašnekovė.
Lieknėjimo verslo rinkoje esančias įmones, siūlančias įvairius lieknėti padedančius maisto papildus, moteris vertina skeptiškai. „Lieknėti reikia iš pagrindų keičiant mitybą visam laikui, o ne vartojant papildus ar griebiantis kitų trumpalaikių priemonių. Aš manau, kad žmogus visas reikalingas medžiagas turi pasiimti iš maisto. Specifiniais atvejais, jei rekomenduoja gydytojai, galima vartoti ir papildus“, – sako V. Kurpienė.

Paklausta apie tiesioginius konkurentus – žmones ir įstaigas, siūlančias sveikos mitybos pamokas, moteris teigia, jog neretai šioje srityje sakoma, kaip maitintis, bet nepaaiškinama kodėl. „Pati visuomet paaiškinu, kodėl reikalingas vienas ar kitas mitybos įpročių pokytis. Tada žmogus visai kitaip suvokia reikalo prasmę ir, kaip sako mano klientai, atsiranda vidinė motyvacija elgtis teisingai, – pasakoja V. Kurpienė. – Be to, vienas iš pirmųjų programos siekių –  jaustis sočiam ir atrasti sau bei šeimai sveikų, bet skanių patiekalų receptų. Tik kai žmogus sotus ir maistas skanus, galima tikėtis ilgalaikių rezultatų.“

Baigdama pokalbį V. Kurpienė dalijasi savo verslo sėkmės receptu: „Jeigu norite, kad jūsų verslas būtų sėkmingas, tai turite daryti ne dėl pinigų, o dėl to, jog patinka.“

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai