VERSLAS, KAI NEREIKIA NIEKUR EITI (#)

„BZN start” prieš 7 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 58 s.
Verslas iš namų dreamstime.com nuotr.
Nereikia niekur eiti, gali gauti gerų ir „karštų“ pasiūlymų, sutaupyti pinigų, laiko ir daugiau dėmesio skirti kitiems poreikiams tenkinti. Remiantis naujausios „PwC“ atliktos apklausos duomenimis, net 53% pasaulio vartotojų vis labiau linkę apsipirkti internetu. Net penktadalis (22%) apklaustųjų pirmąjį savo pirkinį įsigijo per praėjusius metus, o tai rodo šiuo metu vis labiau populiarėjančią internetinio apsipirkimo paslaugą.

Atlikus tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau kaip 7 tūkst. respondentų iš įvairių pasaulio šalių, pastebėta, jog vartotojai internete perka vis dažniau.
Pagrindiniais apsipirkimo internetu privalumais respondentai įvardino galimybę pirkti visą parą (28%), geresnių pasiūlymų ir pigesnių prekių pasiūlą (25%) ir tai, kad internetu apsipirkti yra ne tik greičiau (18%), bet ir paprasčiau (11%) nei parduotuvėje.

Priežastys, darančios įtaką elektroninių parduotuvių populiarumui skirtingose šalyse, yra gana įvairios. Vartotojai Jungtinėje Karalystėje dažniausiai renkasi tas elektronines parduotuves, kurios sudaro galimybę asmeniškai atsiimti internetu pirktas prekes parduotuvėje, tuo tarpu JAV pirkėjams – svarbu prekės grąžinimo galimybės.

Nemokamo prekės grąžinimo ir greito pristatymo paslauga yra svarbiausia pirkėjams Vokietijoje, tačiau visiškai nereikšminga prancūzams. Jie naudojasi tik ypatingais pasiūlymais interneto parduotuvėse. Kinijos ir Honkongo pirkėjai pirmenybę teikia taikomoms nuolaidoms.

Tyrimas parodė, jog socialinė žiniasklaida daro vis didesnę įtaką vartotojų sprendimams pirkti. Vienas iš trijų respondentų kasdien naudojasi bent vienu socialinės žiniasklaidos kanalu apsipirkimui (pvz. Twitter) ir seka mėgstamų prekių ženklų pasiūlymus socialiniuose tinkluose.

Pasaulinės mažmeninės prekybos prognozės 2020 m.:

Interneto parduotuvių savininkai taps vis novatoriškesni ir naudos daugiau įvairių vizualinių priemonių, o interneto puslapiai taps vis interaktyvesni ir personalizuoti tam, kad pritrauktų vartotojų dėmesį;

Tobulėjant internetinėms technologijoms, vis labiau populiarės apsipirkinėjimas mobiliaisiais telefonais ar planšetiniais kompiuteriais;

Socialinė žiniasklaida darys vis didesnę įtaką pardavimams;

Vis daugiau prekių bus pristatoma į namus, populiarės užsakymai internetu ir užsakytų prekių atsiėmimo ar prekių grąžinimo galimybė parduotuvėse.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai