„DIGITAL ACADEMY“: „GOOGLE“ EGZAMINAI IR SKAITMENINĖS RINKODAROS ĮGŪDŽIŲ SVARBA (#)

Kristina Augustinaitė prieš 3 metus Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 17 s.
„Digital Academy“ lektorė - Milda Prušinskaitė. Asmeninio albumo nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros žinios ir įgūdžiai tampa vis svarbesni sėkmingam verslo startui ir plėtrai. Apie tai, kaip sėkmingai reklamuoti savo verslą ir perprasti internetinės rinkodaros analizės subtilybes, kalbėjomės su „Digital Academy“ lektore Milda Prušinskaite. 

Mokymai, lavinantys skaitmeninės rinkodaros įgūdžius

„Džiaugiamės, kai pavyksta štai taip „stuktelėti“ savo klientams ir išmokyti kalbėtis su agentūromis“
M. Prušinskaitė

Digital Academy“ – tai praktikų komanda. „Visi dirbame agentūrose arba su savo klientais, todėl kiekvieną dieną susiduriame su praktinėmis problemomis, kurias reikia spręsti. Labai smagu, kai ieškodamas atsakymų randi įvairių būdų „apeiti“ sistemą ir gali tais būdais pasidalyti su mokymų dalyviais“, – sakė „Digital Academy“ lektorė M. Prušinskaitė. „Digital Academy“ mokymai – tai baksnojimas pirštu į svarbiausius skaitmeninės rinkodaros aspektus, padedančius sėkmingai reklamuoti savo elektroninį verslą, analizuoti tinklalapių srautus ir galvoti, kaip dar patobulinti savo kampanijas, komunikaciją internete ir t. t. „Esame šiek tiek nutolę nuo tradicinių rinkodaros agentūrų diktuojamų sąlygų, nes pagrindiniai raktiniai žodžiai mūsų mokymuose yra ne „prekių ženklo žinomumas“, „pasiekiamumas“, „rinkos analizė“, o „pirkimai“, „konversijos“ ir „pelnas“. Gal dėl to mūsų mokymus pamėgę nedidelio verslo savininkai, norintys suprasti, kaip greitai ir efektyviai susiplanuoti reklamą internete, kad gautum pelno, o ne kad tave rodytų naujienų portalas“, – pasakojo „Digital Academy“ lektorė. Kita vertus, M. Prušinskaitė pabrėžė, kad „Digital Academy“ mokymai taip pat labai naudingi tiems, kurie patys tiesiogiai nedirba su reklamos kampanijomis, tačiau nori išmokti susikalbėti su samdomais interneto reklamos specialistais. „Nemaža dalis tokių mokymų dalyvių įpusėjus dienai braukia prakaitą ir sako: „O kodėl man agentūra neduoda prieigos prie paskyrų? Kodėl ataskaitos susideda iš išlaidų ir paspaudimų skaičiaus? Kodėl nestebime konversijų?“ Džiaugiamės, kai pavyksta štai taip „stuktelėti“ savo klientams ir išmokyti kalbėtis su agentūromis“, – sakė „Digital Academy“ lektorė.

Populiariausios mokymų temos 

Šiuo metu „Google AdWords“, „Google Analytics“ ir „SEO“ mokymai, rengiami „Digital Academy“, yra populiariausi. Pasak M. Prušinskaitės, „AdWords“ santykinai greitai leidžia sukurti reklaminę kampaniją. „Google Analytics“ leidžia pasikapstyti lankytojų srautuose ir nuspręsti, ką ir kaip daryti su pačiais srautais ir su interneto svetaine. „SEO“ mokymai leidžia pakelti iš paieškos sistemų natūralų srautą į svetainę. Pašnekovė pasidžiaugė, kad maloniai stebina augantis susidomėjimas kitomis temomis: el. pašto rinkodaros ir socialinių tinklų rinkodaros mokymų grupės susirenka labai greitai. Lektorė pasakojo, kad dalyvių aktyvumas yra gana didelis, tačiau visada norisi dar šiek tiek daugiau, todėl „Digital Academy“ neseniai išsiplėtė už Lietuvos ribų: pirmieji „Google AdWords“ ir „Google Analytics“ mokymai jau suorganizuoti Estijoje. 

„Google“ sertifikatų svarba

Kuo vertingi „Google“ sertifikatai, suteikiami dalyviams, baigusiems mokymus? Pasak pašnekovės, šis klausimas veikiausiai yra antras po klausimo „kaip mažiau mokėti už skelbimo paspaudimą“. „Digital Academy“ lektorė M. Prušinskaitė tvirtina, kad „Google“ sertifikato turėjimas niekam nepasako, kad esi „Google“ reklamos guru, ir tie, kurie juos išlaikė, gali tai paliudyti. Pasak pašnekovės, egzaminai skirti pagrindinėms žinioms patikrinti ir savikontrolei: įvertinama, kiek esi susipažinęs su sistema, kiek iš jos gali pasiimti, kiek supranti apie kampanijų optimizavimą ir srauto analizę, kokius įrankius ir galimybes gali pritaikyti dirbdamas su šiomis platformomis. Tačiau sertifikato neturėjimas yra didžiulis minusas, ieškant darbo skaitmeninės rinkodaros srityje ar siūlant agentūros paslaugas klientams. Pastaraisiais metais šie sertifikatai tapo tiesiog privalomi. Egzaminų klausimai nuolat atnaujinami ir vis sudėtingėja kartu su pačiomis platformomis. „Ruošdamiesi egzaminui ir skaitydami teorinę medžiagą, paprastai sužinome, kad neišnaudojame daugybės puikių galimybių savo reklamai ir tinklalapio srautams optimizuoti. Be to, patys egzaminai yra nemokami, tad geriau juos išsilaikyti, tuo labiau, jei esi savo verslo savininkas ir pats leidi reklamą,“ – sakė „Digital Academy“ lektorė. Pašnekovė, dirbanti su „AdWords“ nuo 2005-ųjų, pabandžiusi palyginti, kaip viskas pasikeitė per 11 metų ir kiek naujų dalykų atsirado, teigė, kad nejučia suima juokas, kaip viskas anuomet buvo paprasta. „Esu tikra, kad ir ateityje sistemos nesustodamos tobulės, o mums liks vytis ir stengtis tuos tobulinimus perprasti ir pritaikyti“, – sakė M. Prušinskaitė.

„Google“ jais pasitiki

„Digital Academy“ lektorė atskleidė, kad jų komanda nuolat ieško būdų, kaip sudominti verslininkus, agentūrų darbuotojus ir jų klientus bei interneto rinkodaros entuziastus ir nuolat atnaujina savo žinias (ne tik perlaikydami „Google“ egzaminus). „Turime daugybę praktinės patirties (angl. know-how) žinių, kuriomis noriai (ir kartais šiek tiek pasididžiuodami) dalijamės mokymų grupėse“, – sakė lektorė. Pašnekovė pasidžiaugė, kad „Digital Academy“ lektoriai yra vieninteliai šeši lietuviai, turintys statusą „Certified Google Trainer“, leidžiantį jiems pasitikėti savo jėgomis, nes jais pasitiki ir „Google“. 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai