...

Kaip gauti daugiau užklausų iš potencialių klientų?

Žinių bazė

2018.01.03

Kokie kanalai ar reklamos formos, žinutė/-ės padeda daugiausia pritraukti užklausų iš potencialių klientų?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2018-01-03 22:05

Norint suprasti, kaip gauti ir kada tikėtis daugiau užklausų, reikėtų atskirti B2B ir B2C verslo sektorius ir suprasti pardavimo kelią....

Publikavimo data: 2018-01-03 22:05

Norint suprasti, kaip gauti ir kada tikėtis daugiau užklausų, reikėtų atskirti B2B ir B2C verslo sektorius ir suprasti pardavimo kelią. Pardavimo kelias yra laiko ir santykių su informacija procesas nuo to, kai tinkamas klientas sužino apie produktą iki to momento, kai jį nuperka. B2B sektoriuje pardavimas dažniau vyksta ilgesnį laiką ir per reklamą, komunikaciją turite įrodyti, kad gerai išmanote savo sritį. Verslas perka tuomet, kai jo darbuotojai mentališkai ir kitomis verslo aplinkybėmis yra pasiruošę pirkti produktą ar problemos sprendimą, jeigu kalbame apie paslaugas. B2C sektoriuje dažniau viskas vyksta papraščiau ir čia daug pardavimų gali būti tiesiog spontaniški, vien todėl, kad dabar yra geras pasiūlymas, kuriuo nepasinaudojus bus prarasta papildomai siūloma vertė. Laiko prasme B2B vyksta ilgiau, o B2C greičiau. Abu šiuos sektorius vienijantis dalykas yra tai, kad pirmiausiai apie jus, jūsų produktą turi sužinoti potencialus klientas. Visos ir bet kokios reklamos priemonės yra kaip tik tam ir skirtos. Kokios ir kurios, kokia forma duoda geresnį pardavimų rezultatą labai varijuoja nuo įvairiausių dalykų. Kuo didesnė auditorijos dalis apie jus žinos ir labiau jus įsimins tuo didesnė tikimybė parduoti. Čia įsivelia dar vienas aspektas – rinkos branda arba poreikis produktui, sprendimui. Kuo didesnis poreikis, paklausa, mažiau konkurentų ir alternatyvių pasiūlymų problemai spręsti tuo pardavimų rezultatas bus didesnis. Žinoma, reikia nepamiršti rinkos perkamosios galios – ar potencialus klientas gali tiek mokėti. Nežiūrint šių faktorių yra trys pagrindiniai dalykai:

Atkreipti dėmesį
Čia naudojamos įvairiausios reklamos priemonės. Reklamos priemonės tikslas yra atkreipti dėmesį ir sudominti pasidomėti daugiau. Domėjimasis daugiau, tai įsitraukimas: atėjimas į tinklalapį ar soc. Profilį, informacijos tinklalapyje skaitymas, domėjimasis produkto savybėmis, detalėmis. Norint didinti užklausų ar pardavimų skaičių šioje dalyje turite didinti pasiekiamos auditorijos efektyvumą. Efektyvumą galima išreikši tikslinės auditorijos kokybės ir kainos santykiu. Kiek kainuoja tikrai potencialus vartotojas. Tikrai potencialus vartotojas yra tas kuris pereina į kitą pardavimų proceso etapą. Kaip įsivertinti ir atrinkti geriau veikiančias reklamos priemones yra šiame mano straipsnyje: Kuriam rinkodaros kanalui išleisti kitą eurą

Įtikinti: pristatyti produktą, paslaugą
Tai antras etapas kai jau atkreipėte vartotojo dėmesį ir jis jau jūsų tinklalapyje, socialiniam profilyje. Potencialus klientas jau parodė dėmesį ir gali atsiųsti užklausą arba nupirkti produktą. Šiame etape svarbu tai kaip ir ką jūs pateikiate. Kaip į tai ką pateikiate reaguos klientas, ar jam tai bus priimtina ir patrauklu? Kuo labiau patrauklu bus potencialiam klientui tuo didesnė tikimybė iš jo sulaukti užklausos arba parduoti. Šioje vietoje jau galimas ir potencialaus vartotojo paskatinimas parašyti užklausą arba nupirkti.

Paskatinti: gauti užklausą. 
Jūs jau turite susidomėjusį, potencialų klientą. Dalis jų šiaip ar taip nupirks arba atsiųs užklausas. Kitai daliai lankytojų reikalingas paskatinimas. Paskatinant ir duodant “saldainiuką” tikrai gausite daugiau užklausimų ir pardavimų. Skatinat įvairiausiais metodais galima sulaukti du, tris ar net daugiau užklausimų ar pardavimų nei neskatinant. Kokias priemones ir kaip naudoti skatinant didesnį užklausimų skaičių yra aprašyta mano straipsnyje: Kaip 2 ir daugiau kartų padidinti užklausimų pardavimams skaičių savo tinklalapyje.

Apibendrinimas
Jūsų užduotis užtikrinti sklandumą visuose etapuose. Suprasti reikia, kad vartotojas eina nuosekliai per visus etapus ir į antrą ar trečia peršokti negali. Klausimas turėtų kilti: kurį etapą gerinti? Čia jau reikėtų žiūrėti individualiai. Aš vertinu įvairias sąlygas, bet sprendimą priimu pagal tai, kur įdėtas papildomas piniginis vienetas ir pastangos sukurs daugiau pridėtinės vertės.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.