...

Neregėtas augimo šuolis: į lietuvių startuolį investuota 110 milijonų

Verslas

2018.12.18

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , , .

Neregėtas augimo šuolis: į lietuvių startuolį investuota 110 milijonų

„CityBee“ vadovas Aurimas Čiagus. Pauliaus Gvildžio nuotr.

Vienas garsiausių dalijimosi ekonomikos žaidėjų Lietuvoje „CityBee“ sulaukė neeilinės investicijos. Į startuolio plėtrą investuota 110 mln. eurų, skirtų naujiems automobiliams įsigyti ir įsitvirtinti ne tik Lietuvos, bet ir kaimyninių šalių rinkose.

Staigus augimas

Startuolis veikia nuo 2013 m. ir per šį laikotarpį augo nuosekliai bei užtikrintai. Vis dėlto šių metų investicija nurungė visas anksčiau buvusias ir sudrebino Europos automobilių skolinimosi rinką. Įvykdžius planą, lietuviškasis „CityBee“ atsidurs greta tokių rinkos milžinų kaip koncerno BMW valdoma automobilių skolinimosi platforma „DriveNow“.

 

„Atsiras daugiau automobilių tolimoms kelionėms, elektrinių transporto priemonių, krovininių automobilių.“

A. Čiagus.

 

„Lietuviškoji automobilių dalijimosi platforma turi puikias perspektyvas. Ši investicija suplanuota plečiantis į Latvijos ir Estijos rinkas bei numačius aktyvią paslaugų plėtrą Lenkijoje. Be to, bus atnaujintas ir Lietuvoje turimas „CityBee“ automobilių parkas“, – teigia „CityBee“ vadovas Aurimas Čiagus.

Jau kitų metų vasarį bendrovė planuoja įsigyti daugiau nei 5 tūkst. naujų automobilių ir tai yra penkis kartus didesnis skaičius transporto priemonių, negu jų valdoma šiuo metu.

„Ši investicija praplės „CityBee“ paslaugų portfelį, atsiras daugiau automobilių tolimoms kelionėms, elektrinių transporto priemonių, krovininių automobilių. Transporto priemonės, kurias įsigysime, bus įvairios – nuo A iki M klasės“, – teigia A. Čiagus.

Didžiulėje rinkoje išbando naujoves

Automobilių dalijimosi rinka yra sparčiai auganti visoje Europoje. Apžvelgiant skaičius matyti, kad vien „CityBee“ naudotojai per metus atliko daugiau nei 1 mln. kelionių. Remiantis „Berg Insight“ įžvalgomis, iki 2022 m. šios rinkos vartotojai sudarys beveik 61 mln. žmonių visame pasaulyje.

Nieko keista, kad įmonė savo transporto priemonėse siekia įdiegti inovatyvias saugumo ir komfortiškos kelionės priemones, nes tik taip galima išlikti konkurencingiems tokioje milžiniškoje rinkoje. Viena didžiausių ir daugiausia diskusijų sukėlusių naujovių, kurią išbandė „CityBee“ savo automobiliuose, yra alkoblokų diegimas. Vis dėlto patogaus ir visuose automobiliuose integruoto sprendimo, pasak L. Ylos (nuotr. kairėje), dar teks palaukti, mat ieškomas didžiausią komfortą naudotojui užtikrinantis pasirinkimas.

„Siekdami užtikrinti, kad neblaivūs vartotojai negalėtų naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis, ne tik skatiname vairuotojų sąmoningumą, bet ir kurį laiką bandome pažangiausius bei efektyviausius sprendimus, kad neblaivūs vairuotojai negalėtų sėsti prie „CityBee“ vairo. Deja, nė vienas automobilių dalijimosi operatorius pasaulyje savo praktikoje vis dar nepritaiko alkoblokų dėl rinkoje egzistuojančių prietaisų nepritaikomumo, kai automobiliu naudojamasi vos keliolika minučių“, – sunkumus įvardija pašnekovas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.