LAUKIA DAR VIENA GALIMYBĖ ĮSIKURTI BENDRADARBYSTĖS ERDVĖJE (#)

BZN start prieš 4 savaites Šį straipsnį perskaityti užtruks: 2 min. 17 s.
„UMA GO9“. Asmeninio albumo nuotr.
Viršutiniame prekybos centro „GO9“ aukšte jau šią vasarą duris atvers daugiau nei 2100 kv. m. plote įrengta bendradarbystės erdvė „UMA GO9“. Skandinaviškos estetikos bei funkcionalumo stiliumi bus įrengta 230 įvairių darbo vietų, bendrosios erdvės su kavos zona bei poilsiui skirtos lauko terasos. Čia įsikūręs verslas taps ir didelės „UMA Workspace“ bendruomėnes dalimi.
 
Suomijos nekilnojamo turto investicijų ir valdymo bendrovės „Technopolis“ valdomas UMA Workspace darbo erdvių tinklas išsidėstęs Šiaurės Europos ir Baltijos jūros regionuose. Viena narystė leidžia naudotis visomis tinklo erdvėmis ir taip išplėsti savo biuro ribas į Helsinkio, Oslo, Stokholmo, Kopenhagos, Varšuvos, Talino bei kitų miestų centrus.
 
Viskas įskaičiuota 24/7
 
Anot „Technopolio“ vadovės Lietuvoje Linos Maskoliūnės, darbo vietos nariams bus prieinamos bet kuriuo paros metu visomis savaitės dienomis. Naudojantis tinklo programėle bus galima virtualiai rezervuoti darbo kambarius, atsirakinti patalpas, registruotis į vysktančius renginius. Kiekvienas narys galės turėti korespondencijų dėžutę bei spintelę daiktams laikyti. Erdvėje bus įrengti specialūs telefoninių pokalbių būdelės, poilsio zonos.
 
UMA Workspace“ erdvėse išsinuomosite ne tik darbo vietą, bet ir tapsite didelės bei progresyvios bendruomenės dalimi. Reguliariai organizuojame visai bendruomenei aktualius renginius ir seminarus. Išskirtinį dėmesį telkiame į naujų narių integraciją: padedame įsikurti ir susipažinti su kaimynais. Dirbantieji UMA erdvėse vieni kitus vadina savo kolegomis, tad susirasti naujų klientų ar verslo partnerių čia itin paprasta. Kuriame verslo bendruomenę, kur prie kavos puodelio gali susitikti verslo partnerį, į reprezentatyvią erdvę pasikviesti naujų investuotojų ar kolegų iš užsienio“, – vardija pašnekovė.
 
Bendradarbystės operatorius pasirūpins, kad kiekvienam nariui būtų suteiktos visos produktyviam darbui reikalingos paslaugos: saugus ir nenutrūkstamas interneto ryšys, spausdinimo ir skenavimo paslaugos, kokybiška kava ir arbata. Nariai taip pat bus kviečiami dalyvauti bendruomenei skirtuose renginiuose. Pačiam žmogui nereikės niekuo rūpintis, bus galima tiesiog susikoncentruoti į savo darbą.
 
Nepriskirta darbo vieta su įskaičiuotu paslaugų paketu bendradarbystės erdvėje kainuos 230 eur/mėn + PVM. Dedikuota darbo vieta mėnesiui kainuos 300 eur + PVM. Privačių biurų kainos žmogui svyruos nuo 320-500 eur/mėn. + PVM. Kiekvienas narys bet kada galės kreiptis į „UMA Workspace“ bendradarbystės erdvės vadybininką, kuris, esant poreikiui, padės gyvai išspręsti kilusius klausimus.
 
Reaguoja į augančią paklausą
 
Tik prasidėjusi „UMA GO9“ patalpų rezervacija jau susilaukė verslininkų dėmesio. Aktyviausi –  efektyviai savo resursus valdantys verslai: augantys startuoliai bei kompanijos, kurioms būtinas lankstumas darbo vietų bei sąlygų atžvilgiu, smulkūs ir mobilūs verslininkai, pavieniai specialistai, kuriems aktuali galimybė naudotis tinklu visoje Europoje.
 „Tokiu būdu ne tik efektyviai valdysite savo resursus, bet ir atliepsite visos komandos poreikius“
L. Maskoliūnė.
„Vilniuje gausu kompanijų, kurios nuomojasi brangius biurus miesto centre, vien dėl to, kad keliems kolegoms ar vadovams tenka dažnai susitikinėti su partneriais miesto centre. Savo klientus raginame mąstyti moderniai: pagrindinį biurą turėkite ten, kur bus patogu dirbti daugumai darbuotojų, o susitikimams ar darbinėms sesijoms miesto centre rezervuokite biurą ar susitikimų kambarį „UMA GO9“ erdvėje. Tokiu būdu ne tik efektyviai valdysite savo resursus, bet ir atliepsite visos komandos poreikius“, – aiškino Lina Maskoliūnė. 

Be to, įsikūrus šiose erdvėse, ypač vertinama bendradarbiavimo ir draugiškos kaimynystės svarba.

„Esame įsitikinę, kad bendravimas ir pozityvūs, profesionalūs santykiai su savo klientais, bendruomene, kaimynais yra vienas reikšmingiausių laimėjimų versle. Todėl visada skatiname savo klientus bendradarbiauti. Esant galimybei, suvedame vienus su kitais, o patys rodome pavyzdį: jei mūsų biuro nuomininkas gamina produktą ar suteikia paslaugą, kurios reikia mums ir kitiems nuomininkams, mielai naudojamės patys ir siūlome kitiems“,- pasakoja L. Maskoliūnė.

Interjere dominuoja natūralumas
 
L. Maskoliūnės teigimu, itin didelis dėmesys visose tinklo erdvėse yra skiriamas darbo vietų įrengimui. Kiekviena jų įrengiama su baldais bei įranga, kurie atitinka pagrindiniu visam tinklui taikomus reikalavimus: yra funkcionalūs ir ergonomiški, leidžia kiekvienam jaustis komfortabiliai, dirbti efektyviai ir mobiliai.
 
„Komandos nariai nuolatos lankosi baldų bei interjero parodose visoje Europoje ir ieško naujausių idėjų, kurios atitinka tinklo koncepciją. Reguliuojamo aukščio darbo stalai bei kėdės, poilsiui skirti krėslai, kuriuose bus galima ne tik sėdėti, bet ir prigulti. Visas inventorius – pagamintas iš kokybiškų, patvarių medžiagų. Tai yra privalumai, kuriais mes stipriai lenkiame savo konkurentus“,–  aiškino L. Maskoliūnė.  

Erdvėje bus ir specialus Suomijos mokslininkų sukurtas gydomasis-relaksacinis, neurosoniniu būdu veikiantis krėslas, padedantis greičiau įveikti fizinį bei psichologinį stresą.

Be to, medinės pertvaros, skiriančios funkcines zonas, virs ir žaliosiomis sienomis. Turtinga oranžerija bendradarbystės nariams padės geriau susikoncentruoti bei atsipalaiduoti, taip pat padės užtikrinti natūralų oro kokybės balansą.
 

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2018 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai